JVM - truppen

Målvakter
Anders Nilsson, Luleå
Jacob Markström, Brynäs


Backar

Lukas Kilström, Södertälje
Oliver Larsson Ekman, Leksand
Adam Larsson, Skellefteå
Tim Erixon, Skellefteå
David Rundblad, Skellefteå
Mattias Ekholm, Mora


Forwards
Mattias Tedenby, HV71
Jacob Josefson, Djurgården
Marcus Johansson, Färjestad
Dannis Rasmussen, Västerås
Jakob Silfverberg, Brynäs
Anton Lander, Timrå
Carl Klingberg, Frölunda
Anton Rödin, Brynäs
André Petersson, HV71
M Pääjärvi-Svensson, Timrå
Marcus Krüger, Djurgården
Daniel Brodin, Djurgården
Martin Lundberg, Skellefteå


En rätt väntad trupp om du frågar mig.  Kanske skulle Urbom haft en plats. Sen måste jag erkänna att jag inte har så bra koll på Dannis Rasmussen i Västerås.

Saknar ni någon?


Kommentarer
Postat av: Joakim

Klart man saknar Vikor Hedman... men inget man kan göra åt när Tampa stoppar honom från spel..:(

2009-12-01 @ 17:18:03
Postat av: Hockeyexpert

Ne exakt. Men det är ju sånt man får ta. Kanada saknar ju Tavares, Stamkos och Duchene också. Så det går jämt ut.

Men Erik Karlsson hade ju en bra förstärkning.

2009-12-01 @ 17:36:15
Postat av: nathalieh

bra blogg!

allt bra med dig? :)

2009-12-01 @ 20:54:23
URL: http://sofianathalieh.blogg.se/
Postat av: Hockeyexpert

Man tackar.

Allt är finemang med mig.

2009-12-01 @ 21:21:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0